ВИЗИОНАРСКИ

А КАД ОКУПИ СЕ ЧОПОР МОЈ, БОЈТЕ СЕ ПСИ!

„Срце ме је откуцало“ – Милован Витезовић

 

336

Молим паметније да више не попуштају! Стање је критично!

Обешени је обешен и када га скину са вешала!

Побегао сам у себе, али су ме и тамо нашли!

Идиоте имамо! Недостаје нам Достојевски!

Ко пева зло не мисли. Ко мисли није му до песме!

Историја нам је била учитељица живота. Онда су дошли неки манијаци и силовали нашу учитељицу!

У њему је био скривен таленат. Откривен је захваљујући полицији!

Шала је била толико добра, да је скоро нећемо поновити!

Извукао је главу, али га је гиљотина захватила по врату.

Полицајци су добри саговорници – увек те до краја саслушају!

У баснама су животиње људи. У животу је обрнуто!

Кад видим нека дела, дође ми да се вратим на речи.

Држава ће одумрети. Од стида!

Шалу на страну. За црне дане!

Радио је као копач рупа у закону!

Најтеже се намешта ишчашена памет!

Када је из рова ушао у кабинет, одмах се укопао!

Нема те оптужбе која није у моју корист!

“И ја сит и овце на броју!” – рече вук једући чобанина.

У лажи су кратке ноге, али се не виде иза говорнице.

Милован Витезовић

(из збирке афоризама)

Information

This entry was posted on 28. априла 2012. by in ПИСАНА БАШТИНA.

Кретање

