ВИЗИОНАРСКИ

А КАД ОКУПИ СЕ ЧОПОР МОЈ, БОЈТЕ СЕ ПСИ!

Три правила за доминацију над човечанством

„Panta rei“„Све се мења,“ цитат филозофа Хераклита из пред-Сократовог периода.

1 lsoboda glavna

У све ужурбанијем свету у коме се промене догађају с толиком брзином да их ми и не можемо сагледати, обично људско биће има јако мало времена да размишља о стварима на које наизглед нема утицаја. Делујемо ли у складу „закона крда“ или смо толико преоптерећени животом да нам једино преостаје да пратимо стихију? Јесмо ли ми заиста у стању да изразимо своју слободну вољу?

Сексуализација свега

Хтели ми то или не секс је најбоља реклама за медије и многе производе.

Секс и сав бизнис око њега заузима највише простора на легалном делу интернета (без даркнета којег и не желимо спомињати). Погледамо ли прошлогодишње истраживање које је објавио Мali Online, открићемо како најпопуларнија веб страница с порнографским материјалом има преко четири милијарде посетиоца месечно. Ми немамо ништа против сексуалних слобода и нисмо латентни хомофоби али и те како нас интересује патократска секуализација друштва.

Najuspješnije reklame imaju izričitu seksualnu notu i/ili šokiraju.Најуспјешније рекламе имају изричиту сексуалну ноту и/или шокирају

Социо-антрополошки гледано секс је природан механизам за добијање потомака и облик је физичке комуникације међу припадницима људске врсте, секс није прљав нити је перверзија како то сматрају одређени пуританци у различитим сектама и религијама но, руку на срце, секс и његови деривати се данас толико експлоатишу и натурају да се питамо о чему је заправо реч?

Сумњате ли како секс продаје производе, погледајте на уобичајене рекламе по медијима. Највише реклама се приказује на телевизији, а телевизију највише гледају деца. Али секс се не користи само у асортиману намењеном одраслим људима, и наравно није само реч о рекламама за козметику, одећу и обућу, аутомобиле и робу широке потрошње, проблематика искоришћавања сексуалности и сексуализације свега је изузетно комплексна и ми је на први поглед не можемо схватити. Истраживачи Универзитета Калифорнија су открили како је реклама најделотворнија ако се избегне логички утицај мозга и ако се ми – једноставно зомбирамо – нерационалним можданим процесуирањм и то уз помоћ две могућности, једна је шокирање, а друга је сексуални садржај или садржај који упућује на сексуалност, еротику и порнографију.

Potpuno neukusna i vulgarna reklama Durexa. Потпуно неукусна и вулгарна реклама Durexa

Нижи нивои мождане активности узроковане огласима, емисијама, рекламама и радовима које у себи имају сексуалну ноту, доводе до одбацивања и смањивања бихевиоралних инхибиција, што на крају доводи до мање суздржаности када је реч о куповини производа или усвајању идеја. У сиштини, сексуализација свега и свачега заводи нас и хипнотише на потпуно сублиминаран начин и претвара нас у нелогичне али пријемчиве „sheeple“ или људе овце. Једноставан пример тога је искључиво еротизovање турбо фолка или било којег другог релативно неестетског музичког израза. Још пре тридесет година једна естрадна певаљка бивше Југе одлучила је обући мини сукњицу која је више откривала него ли скривала, и одједном нико није више обраћао пажњу што дотична особа и не зна певати, њене песмице су ускоро достигле звездани статус, зарада је премашила сва очекивања.

Tipično sekualiziranje svega, pornografija postaje sveprisutna pa čak i na reklamama za junk food.Типично секуализовање свега, порнографија постаје свеприсутна па чак и на рекламама за junk food

Према истраживању Универзитета Џорџија, секси рекламе се налазе у скоро свим штампаним новинама. Од 1983. до 2003., број реклама са сексуалним садржајем је нарастао за 27%. Истраживач Том Рикхерт са Универзитета Џорџија једноставно је закључио следеће:

„Секс све продаје, па чак и ризичне производе од банкарских услуга, различитих апарата, комуналних камиона па све до информатичких производа.“

Вероватно највећи учинак сексуализације друштва можемо видети на најмањима. Запањујући је тренд како све млађа деца ступају у полне односе, у многим европским земљама непрестано расте број малолетничких трудноћа а деца о себи све више размишљају као о сексуалном објекту.

У истраживању Универзитета Флориде установило се како девојчице у добу између три до шест година почињу размишљати о свом изгледу и тежини. Поремећаји у прехрани попут булимије и анорексије почињу се јављати код деце од пет до шест година, и често се подстичу од стране родитеља и њиховог опсесивног понашања и предуверењу о „лепоти њихове деце“. Лепо се све више поистовећује с појмом „секси,“ а заводљивост постаје мерило колико је неко „cool“. Од 1999., до 2006., године број деце млађе од 12 година, с булимијом и анорексијом, се повећао за 119%.

Petogodišnja Rebecca Salisbury je morala proći cijeli niz operativnih tretmana kako bi zadovoljila bolesnu potrebu roditelja za pobjeđivanjem na natjecanjima za ljepotu.Петогодишња Ребека Сализбур је морала проћи цели низ оперативних третмана како би задовољила болесну потребу родитеља за побеђивањем на такмичењимаза лепоту. Изгледа ли ово дете срећно?

У свету такође можемо пратити крајње фрустрирајући тренд све веће популаризације избора лепоте за малене девојчице, најблаже речено таква деца више не изгледају као деца већ као мешавина између лутке и проститутке. Девојчице старости од три године па навише пролазе тортуру; уређивања, депилирања, фризирања, чупања обрва и сличног. Мода за малену децу се представља као секси и заводнички. Девојчице од шест година се терају да носе грудњаке који им повећавају груди, тачније стварају утисак како оне већ имају развијене груди. У тексту под називом „Тренд малених девојчица које настоје бити мршаве, привлачне и размишљају о себи као о сексуалном објекту,“ обавили смо низ различитих истраживања која показују како се створила и још увек се стварају генерације деце која имају потпуно искривљене погледе о сексуалности.

Знате ли шта значи “сапиосексуалност”? Требало би!

Патократија на све могуће начине жели у потпуности затрти и уништити сапиосексуланост, тачније развијање романтичних и интимних веза заснованих на заинтересованости за нечију интелигенцију и начина на који дотична особа користи ту интелигенцију. Сапиосексуалне особе неће никада поистоветити љубав са сексом нити ће физички изглед сматрати јединим и/или искључивим мерилом за одабир партнера и партнерке. Именица сапиосекуалност је настала од латинске речи „sapien“ што значи мудар или интелигентан и „sexualis“ која означава везу са сексом.

Ево примера сапиосексуалности са странице Unwords:

„Ја? Није ме баш пуно брига за изглед. Желим особу с продорним, знатижељним, саосећајним и слободним умом. Желим некога за кога је филозофска расправа предигра. Желим некога ко ће ме распаметити својом духовношћу. Желим некога ко ће имати злоћкасти смисао за хумор који ће ме насмејати и кад ме највише боли. Желим некога кога ћу моћи такнути кад пожелим без икаквог страха. Желим некога с ким се могу мазити. За мене је све то сапиосекуалност.“

Сексулизовање друштва омогућава дрогу за широке масе које уз помоћ исте заборављају на праве животне проблеме. Патократија управља милијардама људи на начин да постаје главни сводник најмлађих, док уз помоћ еротизације и порнографије зарађује огроман новац.

Промовисање материјализма

Материјализам прожима све поре људског друштва. За обичне људе, материјализам је највидљивији у облику сталне борбе за цркавицу како би се прехранила породица, платили рачуни и како би се некако спојио крај с крајем до следеће плате. Најпрепознатљивији облик материјализма је новац, за који ми радимо, док за 1% људи у врху владајуће пирамиде, новац ради за њих.

Не зна се тачно када је робна замена изгубила смисао, али посматрањем понерологије – науке која се бави изучавањем настанка зла међу људима и патократије – науке о владавини психопата, је установљено да је новац и његово гомилање смишљено од стране Тамне Тријаде, људи који имају карактерне мане и поремећаје личности и које иначе познајемо под именом; психопате, нарцисоидне особе и утилитаристи (макјавелисти).

Историчари се навелико свађају око тога када је настао први новац и ко га је измислио, иако превладава мишљење како је метални новац, пер се, настао на подручју Акада 3000. година пре нове ере, док се опсидијан користио како средство плаћања још пре 14000 година на подручју Медитерана и Леванта. Такође је откривено како је стока имала улогу „новца“ у неолиту и то од 9000., до 6000., године пре нове ере. Научници се не могу сложити ни око тога како је робно-робна размена преточена у новчано робну размену. Уврежено је становиште како је робно-робна размена била неадекватна (питамо се за кога) јер није омогућавала акумулацију.

Debt: The First 5000 Years, je knjiga koju svima rado preporučamo.Debt: The First 5000 Years, књига коју свима радо препоручујемо

Давид Грабер у својој књизи „Debt: The First 5000 Years,“ или „Дуговање: Првих 5000 година“, изнео је становиште како је дуговање и однос друштва према стварању и експлоатисања дугова на крају од матрице „Ја сам твој дужник“ створило варијанту „Ја сам ти дужан новац,“ и тако је од равноправног друштва створено друштво дужника и лихвара. Верујемо како данас таква ситуација постаје посебно очигледна нарочито ако обратимо пажњу на виртуални новац и кредитно банкарство, што је у ствари ништа друго него ли савршен начин како популацију претворити у сталне дужнике и то уз помоћ измишљених јединица и нула на екрану рачунара и банкомата.

Pohlepa sprječava ljudsku evoluciju. Похлепа спречава људску еволуцију

Новац је најочигледнији вид материјализма, но свакако није једини, у тексту под називом, „ПОХЛЕПА: некада грех – данас врлина,” можемо видети како друштво све више добија психопатске одлике, осим обожавања материјалног богатства и моћи, људи све више почињу похлепу поистовећивати с врлином док сиромаштво сматрају срамотом. У узнемирујућим резултатима неколико студија, научници су показали како влада Кине на сав глас прозива и срамоти сиромашне грађане најмногољудније земље, сматрајући их лењима и непродуктивнима, док се у Индији сиромаштво директно окарактеризује као срамота за целу породицу. Највише нас је зачудило како се међу две најмногољудније државе на свету с поремећеним ставом према похлепи и сиромаштву, нашла и Немачка у којој људи такође зазиру од сиромаштва и сматрају га срамотом.

Моћ и богатство су данас показатељи успешности, али да нешто није у реду с нашим друштвом најлакше можемо видети по чињеници како је новац и моћ распоређена, другим речима јако пуно људи се све више сиромаши и задужује док се неколицина све више богати. Јаз између богатих и сиромашних је све већи док полако нестаје средњи слој становништва.

Trgovci smrću, što je veći broj ubijenih i umrlih ljudi, to je veća mogućnost zarade. Трговци смрћу, што је већи број убијених и умрлих људи, то је већа могућност зараде

Материјализам није само вид филозофије и социолошког израза, то је начин с којим се управља масама. Жеља за новцем омогућава ратове, убиства, геноциде и демоциде који постају ништа више него ли вид зараде. Све границе науке постале су зависне од материјалних средстава и спонзора, а бројне гране науке попут фармације, медицине, физике, хемије, биологије итд., постале су потпуно зависне од производње профита и профитабилности уместо да се концентришу на откривање нових сазнања које ће донети добробит целом друштву. Енергетиком, едукацијом, медијима, информатиком и сличним подручјима људског друштва нећемо се ни бавити јер је материјалистички утицај у њима толико велики да боде очи

Stravičan prikaz koliko je puno novca u rukama šačice ljudi.Стравичан приказ колико је пуно новца у рукама шачице људи

Контролисањем виртуелних и практично недодирљивих новчаних вредности контролише се цели свет и његова економија; прелазом с банкарства заснованог на златној валути на банкарство које нема покриће ниучему, опипљивом се створила могућност стварања потреса и потпуног манипулисања монетарним, банкарским, кредитним и економским системима и све то с неколико потеза на рачунару.

Уништавање духовности

Људи су одувек били посебно осетљиви на религијску припадност, захваљујући разликама у религијама и њиховим посланицама, водили су се најкрвавији ратови, и још увек се воде. Проблем је у томе што се религија и религијске организације поистовјећују с духовношћу и евентуалним спиритуалним напретком. Религија је постала духовност, колико је неко „спиритуално напредан“ се упоређује с чињеницом колико је неко добар и лојалан верник неке религијске организације.

Почетак XXI века је донeо једну интересантну револуцију, реч је о експлозији Интернета и процвату блогoвања и некомерцијалног објављивања вести и информација, иако се међу масом блогерских објава проналази све и свашта – као и свуда у друштву, патократија се нашла у неприлици јер је постало посебно тешко контролисати проток информација и брзу дебату по друштвеним мрежама, форумима, чет-групама и слично. Информација више није искључиво примат стваратеља пропагандних кампања, информацијама су почели баратати обични људи, и те исте информације користе сходно својој слободној вољи, критичком размишљању и жељи за верификацијом.

Захваљујући Интернетској револуцији, догма о изједначавању религијских организација с духовношћу се почела урушавати као кула од карата јер су на светло дана почела помаљати истина о бројним случајевима; педофилије, силовања, физичког и психичког злостављања, препродаје дроге и оружја, крађе новца из добротоворних организација, малверзација с туђим новцем, скривања злочинаца у својим редовима, омогућавање и поспешивање геноцида и ратова, продаје порнографског материјала и сличних недела с којима се показало како је духовност захваљујући злотворима у појединим религијским организацијама пала на ниске гран


Захваљујући прва два правила која смо већ навели, лако се спречава основна људска потреба за спиритуалним напретком, особе из врха пирамиде и те како добро знају како манипулисати људским потребама и осећањима, а нарочито како веровање у материјалистичку креативистичку и догматичну религију могу искористити за лимитирање знања и спречавање сазнања о себи и свету које нас окружује.

Критичан и отворен ум, познавање себе – самоспознаја, посматрање и памћење, креативност, волонтирање, алтуризам, сарадња, помагање и поштовање туђе слободне воље су у потпуности запуштене и маргинализоване људске особине, које су се уништиле управо с трима правилима у горњем делу текста. Сигурни смо да постоје и бројна друга правила с којима Тамна Тријада управља људима који имају потенцијал развитка виших центара и који се могу „пробудити“ у правом смислу те речи, но ми смо одлучили да пишемо само о онима које стварају зачарани зли круг у нашим умовима и животима.

Завршићемо у маниру Г. И. Гурђијева: „Променама у себи мењамо и свет око себе.“

Љубица Шаран

извор: Matrix world

Подаци

This entry was posted on 31. јануара 2013. by in ВЛАДАРИ ИЗ СЕНКЕ.

Кретање

%d bloggers like this: