ВИЗИОНАРСКИ

А КАД ОКУПИ СЕ ЧОПОР МОЈ, БОЈТЕ СЕ ПСИ!

Војска

Вест је сензационална. Шокантна. Само за малограђане и провинцијалце. За оне који су модерни и који прате дешавања у свету, вест је феноменална. Искрено сам се обрадовао када сам је прочитао. Моја настојања да се и Србија тако модернизује и да буде богата нису уродила плодом. Али, настављамо борбу против предрасуда, лењости духа и глупости.

О чему се ради? Објављено је да Норвешка, прва у Европи, уводи да жене обавезно служе војни рок. Понављам, добро сте прочитали – жене обавезно морају да служе војни рок у Норвешкој.

Замислите да је Србија донела овакву одлуку. Не бисмо могли да живимо од вриске и дреке скоројевића, малограђана, феминискиња, геј активиста, невладиних заштитника и плаћених слуга свих режима. Растргли би Србију због својих ситних и безначајних интереса. Прогласили би нас за фашисте, милитаристе, балканске примитивце и дивљаке.

 

У случају Норвешке нико се није огласио.
Нисам нигде прочитао никакав коментар.
Сачекао сам читаву недељу да видим шта ће се догодити у нашој јавности.
Пошто се ништа није догодило, решио сам да напишем о овоме кометар.

Пишем из персепктиве некога ко је служио војску и који има идеје шта треба да се уради ново у војсци. Дакле, на првој години факултета нисмо могли да упишемо другу годину, упркос положеним свим испитима, уколико нисмо провели обавезних 15 дана на студентској војној вежби. Ја сам директно са радне акције из Сарајева 1979, морао сам да прекинем неколико дана радну акцију, дошао у Ваљево да одслужим ту студентску војну вежбу. Добио сам значку као најбољи војник.

На редовни војни рок сам отишао у априлу 1983. у Задар у јединицу ПВО и тамо сам остао до фебруара 1984, пошто нисам користио редовно одсуство, добио са значку као најбољи војник и добио сам на логоровању и гађању још пет дана. Моје служење војног рока је било праћено многим сукобима са официрима ЈНА, јер сам сматрао да се понашају непримерно свом позиву, па се на крају у августу 1983 завршило и отвореном побуном војске против таквог односа официра према војсци. Водио сам ту побуну мудро, избегавајући екстремне захтеве појединих војника, одлазио сам на преговоре са генералима и на крају се изборио да сви наши захтеви буду усвојени.

О том мом служењу војске морам да напишем причу, јер ће многима бити интересантно, пошто се дешава у доба када се већ увелико спрема распад социјалистичке Југославије.

Елем, био сам обичан војник и видео сам потпуно погрешну поставку војске.

У току бомбардовања НАТО зликоваца 1999. био сам мобилисан и провео сам 80 дана у рату. Сматрао сам да је била сулуда одлука режима да се супростави најмоћнијој војној сили на планети, али сам се одазвао позиву Отаџбине. Нисам побегао из земље и нисам тражио везе мојих пријатеља у војсци да ме поштеде.

Када сам изашао из рата, окупио сам стручњаке и за три месеца смо направили најбољи државотворни,политички и економски Програм за спас Србије и изнели смо га јавности у кампањи 1999-2000. Био сам читаву годину у кампањи, док нисмо срушили режим.

У Програму за спас Србије  постоји одељак о војсци. Радили су га војни стручњаци, али сам их ја охрабривао да ме послушају и да идемо смелије у реформи војске. Прихватили су моје сугестије и био сам поносан што смо изашли са таквим материјалом. Тражили смо да се направи – српска армија- СА. Идеју о југословенству смо одмах одбацили. Та СА је тзребала да има 3 генерала, 9 пуковника, 9 потпуковника, 27 мајора, 80 капетана и 30.000 професионалних војника. Направили смо финасије те наше СА.

Предвидели смо Територијалну одбрану, добро организовану и повезану са СА, која је могла за пола сата да подигне 1 милион људи под оружјем да се брани државу и народ. Ја знам свој војни распоред на Батајници. Треба ми тих пола сата да се јавим и да будем спреман за борбено дејство. Сматрам да је то била основа за комплетну и темељну реформу војске.

Шта су урадили тржишни талибани када су дошли на власт?

Све су уништили. Државу, политику, економију, војску, здравство, образовање, правосуђе и све институције су намерно обесмислили и уништили. Сама чињеница да су Борис Тадић и Драган Шутановац били министри одбране најбољи је доказ пропасти наше војске.

Све сам ово навео да бих могао да обновим своје идеје о војсци, осврћући се на охрабрујућу вест да је богата Норвешка донела одлуку да и жене морају да служе војску. Значи, потпуно сам компетентан да пишем и говорим о војсци, јер нисам само читао „ На Дрини ћуприја“, него сам и ћупријом ходао.

БДП Норвешке по глави становника је у 2012 био – 54.200 долара.
БДП Србије по глави становника 4.800 долара, али приказано са фалсификованим подацима, на бази текућих цена, што ствара нереалну слику о нашем стандарду, док је БДП по стварним ценама упола мањи и износи око 2.600 $ по глави становника.

Зашто пребогата Норвешка има војску и њени младићи служе војску, а сада, као што видимо, то мора да буде обавеза и жена, док је сиромашна Србија уништила своју војску и укинула служење војног рока? Исто питање постављам свима онима који хоће да продају Телеком. Зашто је норвешка држава 53% власник Теленора? Зашто они не продају своју компанију? Ако је то тако добро, зашто Норвежани не приватизују своју компанију?

Норвешка је богата земља и има своју војску да би сачувала своју независност. Норвешка није чланица ЕУ. Нити је заинтересована да уђе у ЕУ. Норвежани имају страх од бриселске бирократије. Зато чувају своју слободу. И нико им на томе не замера.

Зашто то није могуће у Србији?

Проблем су наши политичари, уцењени и корумпирани, који не служе интересима своје државе и народа, него интересима мултинационалних компанија и страних тајних обавештајних служби. Они су доведени на власт да униште Србију. Намера моћника је да се Србија коначно казни , да више никада не буде реметилачки фактор на Балкану и да Србија остане раскомадана, народ расељен и историја наша погажена. То је њихова намера. Српски политичари само спроводе наредбе светских моћника. И то је наш највећи проблем.

Нама треба нова политика и нови људи.

Треба нам темељан и радикалан заокрет од садашње издајничке политике. Треба да сачувамо државност и независност. Зато заступам становиште да не треба да постанемо чланица ЕУ, јер би то била наша потпуна пропаст. ЕУ је проширена варијанта лажне Југославије и ми, Срби, нестаћемо у тој вавилонској бриселској мочвари.

Србији треба – српска армија (СА).
Залажем се да се врати служење војног рока. Нови начин служења војске. За мушкарце и девојке. Два пута по 3 месеца у периоду 18-26 година. Служило би се у месту становања. У војном кампу. Ујутро би се долазило у војску у 6 сати, а у 17 сати би се одлазило из касарне. Остајали би само дежурни. Имали би два пута логоровање по 15 дана. У војсци би се училе војне вештине, језици, компјутери, физичка спрема, техничке вештине,занати, сналажење у природи, борбене вештине и љубав према отаџбини. Била би то војска која би неговала другарство, дисциплину, издржљивост, знање, сналажење, чврстину, борбеност, поштење и баштинили би традицију српског јунаштва и витештва.

На основу свог војног искуства спреман сам да изнесем све предлоге које имам за нови начин служења војног рока, служења у коме не би било идеологије, где би се младе генерације челичиле за окрутно доба које нам стиже. Припремале би се да могу, за сваки случај, да одбарне независност Србије. Што рекли наши стари, за не дај Боже. Времена су турбулантна. Криза разара друштва. Криза ће потрајати.

Србија никада није била у тежем геостратешком положају. Морамо имати спремну војску за најгоре могућности.. Можда се неће десити то најгоре, мада раст фашизма у неким европским земљама је све већи, па постоје реалне опасности да се садашње намерно уништавање Србије искористи и за њено поробљавање. Зато нам треба здрава и способна војска. Народна војска која може да сачува нашу слободу и независност.

О свим осталим идејама у неком другом тексту.
Поздрављам одлуку Норвешке.
Србија треба да се угледа на Норвешку.
То је једини начин да постанемо богата држава.

.

Бранко Драгаш

извор: Dragas.biz

Information

This entry was posted on 20. јуна 2013. by in СЛОБОДНА СРБИЈА.

Кретање

