ВИЗИОНАРСКИ

А КАД ОКУПИ СЕ ЧОПОР МОЈ, БОЈТЕ СЕ ПСИ!

Да ли Бог може да створи камен који не може да подигне?

Пре неки дан пита ме неки човек пред свим људима: „Ваша Светости, да ли је ваш Бог свемогућ?“ А ја га погледам и кажем: „Јесте“. А он ће даље: „А кад је Он свемогућ, да ли може да створи камен који не може да подигне?“

Ја га погледам и кажем му: „Пријатељу, ја бих те нешто запитао, али нећеш да се наљутиш?“ А он ће: „Нећу“. А ја му опет кажем: „Пријатељу, за сваки случај да те питам још једном, а нећеш да се наљутиш?“ А он ће мени: „Нећу“. А ја га и по трећи пут запитам: „А за сваки случај да те још једном питам, да нећеш можда да се наљутиш?“ А он ће мени: „Ма нећу да се наљутим!“ И ја му онда кажем: „Добро, кад нећеш да се наљутиш. А реци ти свима нама, да ли ти можеш да будеш паметан?“

А он ћути и ћути и размишља: ако каже „могу“, значи није паметан; ако каже „не могу“, значи опет није паметан. И ћути и ћути и на крају каже: „Ни једно ни друго, ја већ јесам паметан!“

И ја му кажем: „Ето, пријатељу мој, и мој Бог је створио камен који Он не може да подигне!“

А он ме запита са чуђењем: „А који је то камен?“

И ја му кажем: „Ти си тај камен, не може тебе ни Бог да спасе ако ти нећеш да се спасеш.“

.

Блаженопочивши патријарх србски Павле
(1997.)

Information

This entry was posted on 9. јануара 2014. by in ДУХОВНА РИЗНИЦА.

Кретање

