ВИЗИОНАРСКИ

А КАД ОКУПИ СЕ ЧОПОР МОЈ, БОЈТЕ СЕ ПСИ!

Забавна страна патократије – Џорџ Буш млађи

Џорџ Буш млађи (George W. Bush) је 43. амерички председник, служио је у „Овалној соби“ од 2001-2009. године. За време његовог мандата Сједињене Америчке државе су економски пропале, створио се социјални немир и огромне економске неједнакости. Буш је започео неколико ратова од којих се неки данас још увек „потајно воде“ кроз бомбашке и самоубилачке нападе у Авганистану и Ираку, те земље је Америчка војска „ослободила“ њихове слободе. О Бушу нећемо пуно говорити, пустићемо да његове речи и фотографије говоре саме за себе.

Ево неколико интересантних цитата 43. америчког председника, а ви пресудите о његовој политичкој способности и интелигенцији:

„Ја сам господар никаквих очекивања.“

„Мој посао је да доносим много одлука и резултат су многе одлуке.“

„Направићемо разлику између терориста који су направили ову акцију и оних који их скривају.“

„Ја не само да пазим да очувам извршну власт за себе већ и за претходнике.“

„Постоје људи које можеш стално насамаривати и на те се треба фокусирати.“

„У случају распореда, што је год могуће брже, што год то значило.“

„То је паклено место да би се окупила породица.“

„Рецесија је започела с мојим доласком, неки су рекли да је започела у фебруару, неки су рекли да је започела у марту, неки су сумњали да је почела чак и раније, али како год почела је како смо вам ми овде показали, напади на нашу земљу су срушили економију. Корпоративни скандали су афектирали поверење људи и зато је афектирана економија. Моја одлука за Ирак, ова врста рата у марту, је погодила економију.“ (Шта је Буш хтео да каже никомe није било јасно)

„Бацио сам око на насловнице тек толико да се снађем што се догађа.“

„Ја ћу бити већ далеко од ове ‘овалне собе’ док нека паметна особа не схвати шта се заправо догодило у овој соби.“

„Ирачани су болесни и страни људи који долазе у ову земљу и који покушавају да дестабилизију Америку.“

„Ја нећу покушавати нешто да запамтим само да бих вам показао колико сам паметан и колико знам неку тему.“

„Ове године ћу имати језик соколов и брзе очи.“

„Као резултат јучерашњег позитивног извештаја, деца уче боље када су стандарди високи и резултати су измерени.“

„Не волим баш кад ми људи говоре шта да говорим.“

„Неки ово називају цивилним ратом, неки називају хитном ситуацијом, ја је називам чистим злом.“

„Обећавам вам, чућу све што ћете рећи, иако нисам био ту.“

„Ваша еминенцијо, добро изгледате.“ (Џорџ Буш папи Јовану Павлу другом).

„Желим да се молите за памет и снагу и моју породицу.“

„Ја сам напустио принципе слободног тржишта да бих спасио слободно тржиште.“

„Можете спаковати слободу и демократију у кутију.“

„Дивим се својој љубави према Лаури.“

„Верујем да је улога војске да се бори и добије рат да би спречила да се рат догоди на првом месту.“

„Не знам где се налази Бин Ладен. Немам идеју и стварно ме није брига. Није ни важно. То није наш приоритет.“

„Правда би требала бити праведна.“

„Важно је питање с колико сам се рука руковао.“

„Ми заговарамо ствари.“

„Опа, Бразил је велик.“

„И, нажалост, био сам јако пуно катастрофа док сам председник.“ (Није грешка преводиоца)

„И тако за време празника ми захваљујемо нашим хвалама.“

„Будимо сигурни да је сигурно за време несигурних времена у нашој економији.“ (Није грешка преводиоца)

„Зар већ нисмо дали свој новац богатим људима? Шта, зар ћемо га опет дати?“

„Желео бих да нисам ратни председник. Ко би, доврага, желео да буде ратни председник, ја не?!“

„Знате, најтежа ствар за мене је да повежем Ирак с овим ратом против терора.“

„Надам се да си отишао одавде и изашао и остао. ,Зашто, питао ме он.’ “ (Није грешка преводиоца)

„Не постоји већи задатак него да заштитимо домовину наше земље.“

„Ова спољно-политичка ствар је малчице фрустрирајућа.“

„Само желим да ви знате кад говоримо о рату да говоримо о миру.“

„Мислим да би требали доћи у време кад би малолетницима требало допустити ношење оружја.“

„Једини начин да ово победимо је да одемо пре него ли је посао обављен.“

„Пре свега ја не видим да Америка има проблема.“

„Овај начин живота је вредан да се буде зависан о њему.“

„Немам појам зашто причате о Шведској. Они су неутрални. Они немају војску.“

„Нама је потребна енергија која ће потпомоћи коришћење.“

„Дозволите ми да вам то искрено кажем. У свету који се мења, ми желимо више људи који имају контролу над вашим животима.“

„Ја верујем како је део сваког надајућег друштва да неко нешто дугује.“ (Није грешка преводиоца)

„Очигледно је да се сваким даном молим да буде мање жртава.“

„Док год сам председник, моја мера успеха је победа и успех.“

„Исти људи који бомбардују невине људе у Ираку су они који су напали Америку 11.09.“

„То масовно оружје које он (Садам Хусеин) има мора негде бити.“

„Ко је могао имати визију ерекције (није преводитељска грешка) – овај изборе у Ираку у ово време.“

Она је девојка из Западног Тексаса, као што сам и ја.“

„Претпостављам, закључићу како су нека од ових спектакуларних бомбардовања направили самоубице припадници Ал Каиде.“

„Ја нисам био срећан када сам открио да није било оружја за масовно уништење, и ми ћемо окупити групу за шпијунажу и покушаћемо видети зашто је то тако.“

Још неке од паметних цитата Џорџа Буша погледајте овде.

.

Превела: Љубица Шаран

Извор: Quotes Papa

.

Information

This entry was posted on 14. априла 2012. by in ВЛАДАРИ ИЗ СЕНКЕ.

Кретање